Torsdag

Hej igeen :) Har inte så mycket att berätta, har prov imorgon, typ politik och sånt skit. har glömt mina böcker i skolan så jag kunde inte läsa på något, även fast jag inte hade gjort det ändå då (a) Men det kommer gå dåligt så palla skriva om det :d Idag på svenskan va det ju lite roligt iaf, jag och två till gjorde en mycket kort pjäs eller vad man ska kalla det, men den handlade iaf om en familj som va i danmark och barnet ville köpa en ballong och när pappan skulle ta upp plånboken för att ta pengar så va de slut och allt slutade iaf med att ungen skulle gå och råna en bank xd Liite konstig men ah :P Imorgon blire roligare iaf! :D För då är det FREDAG! Igen :D Ha en mycket bra fredag alla! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0