Soft vecka!

Det har varit en soft vecka den här veckan! Massa håltimmar och fick sluta klockan 2 idag :D Egentligen så skulle vi ha slutat typ halv 4 :P 
I måndags så fick vi håltimme i spanskan så då hade vi en jävligt lång rast! tyyp 2 timmar! I tisdags så hade vi håltimme i bild och spanska, drog hem till ebba på lunchen då :d och spanskan var den sista lektionen så då fick man sluta tidigare :P Och jag hade utvecklingssamtal klockan 2 så jag hade bara en kvarts matte :D och eftersom det var håltimme sista lektion så kunde jag åka med mamma hem och då slappa jag gå till 844 X) Sen på onsdagen så vart det nog inte så spc, och idag så slutade ALLA  klockan 2!! :D Och så fick jag skjuts hem och det var tur det för jag hade klack, och hade jag behövt gå till 844 hade jag dött!! XP Hoppas att fredagen blir lika bra xd lärarna som stod för håltimmarna made my week! eller ah, spanskalärarens unge made my week x) hoppas ungen är otroligt sjuk imorgon så maya kan stanna hemma! då får vi håltimme i SO om man har turen att de inte fixar vikarie (a) fast det lär ju aldrig hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0